Publicat de: iulianacerchez | 19/04/2011

Rezultate Cupa României şi antrenament anulat

În week-end-ul trecut, mai exact în perioada 16-17 aprilie 2011, a avut loc la Miercurea Ciuc, ediţia din acest an a Cupei României la Kendo. Găzduit în noua sală de sport a Liceului Marton Aron din localitate, evenimentul s-a finalizat cu rezultate frumoase pentru ICHIMON Kendo Bucureşti: Locul I la echipe seniori şi Locul II la individual seniori, perfomanţă obţinută de Sorin Mahika.

Şi o ştire care datează de mai mult timp dar pe care mă văd obligată să o menţionez şi aici pentru că nu toţi colegii mei au aflat-o: antrenamentul de luni de la sala din Vitan a fost anulat. Cei care doresc să vină la antrenament o pot face la sala de sport a Liceului Jean Monnet, în fiecare zi de marţi şi joi de la 8 PM şi vinerea de la la 7 PM.

Responses

  1. […] primăvară prin casă. Avântul a ţinut fix 2-3 seri. După care am plecat la Miercurea Ciuc, la Cupa României la Kendo, ediţia 2011. După care ne-am şi întors, mai obosiţi decât am […]

  2. Felicitari!


Lasă un răspuns

Categorii

